Ons kantoor

Bon Adviesgroep voor u?

Wij zijn er voor u!

Onze specialisatie is het behartigen van uw belangen op het gebied van verzekeringen, pensioen, financiële planning of hypotheek. Wij verstaan ons vak als geen ander en spreken de taal van onze klanten, waar wij graag een duurzame relatie mee opbouwen.

Wij vertalen het vakjargon in begrijpelijke taal voor u!

Uw voordeel hierbij is:

  • Géén administratieve rompslomp
  • De zekerheid van een vlotte en adequate schadeafwikkeling
  • Altijd inzicht in de nieuwste ontwikkelingen
  • Een adviseur die de tijd neemt om u goed te adviseren
  • Persoonlijke aandacht van uw vaste aanspreekpunt

De werkwijze van Bon Adviesgroep

Bij Bon Adviesgroep heeft u één vast aanspreekpunt voor al uw vragen en wensen. Door deze persoonlijke betrokkenheid en de uitgebreide vakkennis van onze medewerkers, zijn wij in staat uw verzekeringsbelangen optimaal te dienen.

De werkwijze van Bon Adviesgroep bevat 5 stappen.
Graag lichten we onze werkwijze in een persoonlijk gesprek nader toe.

Stap 1: Oriëntatie en informatie

Wij stellen Bon Adviesgroep aan u voor en geven u een uitleg over onze werkwijze welke wij hanteren. Om een langdurige relatie tot stand te brengen is het belangrijk te weten wat wij van u en u van ons kan en mag verwachten.

Stap 2: Analyse

Het onderdeel analyseren/inventariseren is misschien wel het belangrijkste onderdeel uit het proces. Wij stellen aan de hand van een gesprek met u vast wat uw wensen en behoeften zijn, welke risico’s u wel of niet wilt of kunt nemen en wat uw doelstelling is. Wij maken hierbij gebruik van een relatieprofiel. In dit relatieprofiel worden in de eerste plaats de algemene gegevens vastgelegd zoals n.a.w.-gegevens, uw inkomens- en vermogenspositie, of er eventuele schulden zijn etc. Vervolgens worden een aantal specifieke vragen met u besproken die te maken hebben met het door u gewenste producten/of dienst.

Stap 3: Advisering

Aan de hand van de stappen 1 en 2 stellen we vast welk product of welke producten het meest geschikt zijn (analyseren), waarna wij aan de hand van de specifieke kenmerken en de voorwaarden van ieder product afzonderlijk zullen bepalen welke aanbieders in uw geval de voorkeur genieten (adviseren).

Stap 4: Administratieve afhandeling

Wij dragen zorg voor de gehele administratieve afhandeling en vastlegging van bovengenoemde stappen. U kunt hierbij denken aan het inzenden van aanvraagformulieren, bewaken van doorlooptijden en uiteindelijk de controle van de polis. Verder leggen we alles goed vast in onze systemen.

Stap 5: Nazorg

In deze laatste stap controleren wij de juiste en tijdige premiebetaling, bieden wij u een helpdeskfunctie, begeleiden wij u bij schades, onderhouden wij de contacten met verzekeraars en dragen zorg voor een correcte afwikkeling van mutaties die in de loop der tijd plaats kunnen vinden.
Bon Adviesgroep staat voor een hoog niveau van kwaliteit. Als relatie begeleiden we u zo goed mogelijk: van het bemiddelen bij het afsluiten van de polissen tot en met de behandeling van uw schades.